Wikia

World of Warcraft Wiki

Exodar

Aptarimas0
12 puslapių
šioje wiki

Exodar įėjimas

Exodaras (The Exodar) yra apkerėta Draenei, kurie išvyko iš Draenor'o, sostinė. Iš tikrųjų tai dimensijų laivas žinomas kaip Tempesto tvirtovė (Tempest Keep Outlande), kuris neseniai sudužo Azerote. Jis yra Azuremyst salos vakaruose.

Vietovės Redaguoti

Exodaro žemėlapis

Exodaras padalintas į keturias pagrindines zonas: didelę centrinę salę su trimis sparnais. Visi sparnai sujungti mažesniais koridoriais.

  • Naaru sostas (centrinė salė)
  • Kristalinė salė (šiaurinis sparnas)
  • Šviesų skliautas (vakarinis sparnas)
  • Prekiautojų aukštas (pietinis sparnas)

Įėjimai Redaguoti

Žaidėjai gali patekti į miestą naudodamiesi arba spiraline rampa, kuri veda nuo pagrindinio įėjimo į centrinę salę, arba kita rampa iš uosto pusės, kuri veda į Šviesų skliautą.

Po pagrindinio įėjimo rampa yra papildomas aukštas, kur yra smuklė. Jame taip pat yra kepimo mokytojas ir įvairių atsargų pardavėjai.

Uosto pusės rampa kartais būna naudojama Hordos žaidėjų bandant įsiveržti į miestą.

Įžymūs asmenys Redaguoti

Exodaras yra valdomas Pranašo Veleno, esančio netoli kovos meistrų Šviesų skliaute. Naaru, vardu O'ros, gali būti randamas žemiausiame Naaru sosto aukšte. Aiškiaregys Nobundas (Farseer Nobundo), kuris lydėjo Draenei iš Outland, yra dabartinis šamanų mokytojas.

Naudingos vietos Redaguoti

Naudingi objektai, randami Exodare:

Kelionių taškai Redaguoti

Skrydžio Redaguoti

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki