FANDOM

Horde 32.gif Halduron Brightwing
Halduron Brightwing.jpg
Titulas <Reindžerių Generolas>
Lytis Vyras
Rasė Blood Elf (Humanoidas)
Lygis 70 (Elitas);
Gyvybės 558,900
Mana 25,240
Narystė Lordaerono Sąjungininkai (anksčiau), Silvermūno Miestas, Farstraideriai
Darbas Silvermūno reindžerių generolas
Vieta Sunfury Pilis, Silvermūno Miestas
Būsena Gyvas

Halduronas Braitvingas 70 lygio elitinis Kraujo Elfas kurį galima atrasti Sanfury Pilyje Silvermūno Mieste. Jis tarnauja Lor'temarui Teronui kaip Silvermūno reindžerių-generolas, ir jis taip pat yra kraujo elfu kariuomenės vadas Azerote bei Farstraiderių lyderis.

Nuo Atnaujinimo 3.3.0, Braitvingas atsiras šalia Saulės Šulinio iėjimo, vykdant užduotis atkuriant legendiniam kardui Quel'Delarui.

BiografijaRedaguoti

Halduronas tarnavo Lordaerono Sąjungininkams per Antrąjį Karą kovojant prieš Hordą. Prieš Trečiąjį Karą, Sylvanas Windrunerė buvo Silvermūno reindžerių-generolė, aukščiausias autoritetas tarp Farstraiderių. Jai mirus, atsirado tuštuma, palikus kilniųjų elfų reindžerius be lyderio. Farstraideriai netrukus išrinko Halduroną Braitvingą nauju lyderiu. Kadangi jis buvo dydis reindžeris, jis buvo paaukštintas į Silvermūno reindžerių-generolo pareigas, ir vadovauja reindžeriams iki šios dienos. Tuo pačiu metu jis buvo paaukštintas į vadovaujančio karininko pareigas, palikęs šias pareigas Lor'temaras Teronas, tapo Quel'Talas Lordu. Kaip ir Lor'temaras, Halduronas sudalyvavo lemiamoje rolėje gynant Quel'Talasą nuo Rykštės Armijos per Trečiajį Karą, ir taip pat žynantis tikrąją Anvenos tapatybę.

UžduotysRedaguoti

Su Atnaujinimu 3.3.0, jis bus įtrauktas į šias užduotis:

  1. Užduoties pabaiga Neutralus [80] Kelionė į Saulės Šulinį
  2. Užduoties pradžia Užduoties pabaiga Neutralus [80] Talorienas Donsykeris
  3. Užduoties pradžia Neutralus [80] Quel'Delar apvalymas

Galerija Redaguoti

Halduron.jpg

Halduronas Braitvingas, World of Warcrafte

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki