FANDOM

Sveiki atvykę į World of Warcraft projektą

Jūs galite pradėti projektą WOW zaidimas yra sukurtas 2003 metais blizzard kompanijos kuri priklauso videnvi internetional. Dabar jau turi apie 9,5~ milijono parduotu kopiju (taip skelbia vivendi atlikta audito informacija). Zaidime yra daug klasiu is kuriu pradedantysis gali pasirinkti pradeti zaistima ir pasinerti i virtualu pasauli. Tai yra : vagis, medziotojas, kunigas, magas, kareivis, kryziuotis, samanas ir warlokas. Butent paskutinioji klase yra pati geriasia ir imba is visu. Warlokai turi nepaprastu pranasumu pries visas kitas klases. Nuo ju nepabegsi, bet ir nesuzeisi. O nuzudes viena, padvesi nuo prakeiksmu kuriuos jis tau uzleidzia.

Pasaulis : WOW turi 2 pasaulius. Azeroth t.y. du kontinentai- rytine karalyste ir Kalimdoras, abu yra panasaus dydzio. Kalimdoras primena siaures ir pietu amerikos zemynus. Jame yra 4 miestai. 2 sajungininku t.y. nykstuku ir zmoniu pylis ir nemirtinguju bet kraujiniu elfu miestai, pastarieji priklauso spieciui piktu monstru ir antzmogiu. Apacioj kalimdoro yra Karazhanas. Karazhane yra sunkus bosai kaip MOROES ir Curator. O virsuj yra ZUl amanas instance. Butent ten verziasi savo jegas isbandyti labiausiai virtualaus pasaulio istroske geimeriai.

Pradedanciajam: Zaidime is esmes truksta tanku ir healeriu. Todel, renkantis klase geriausia pasirinkt viena situ abieju.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki