FANDOM

Alliance 32 Prophet Velen
Velen Art
Titulas Dieviškasis; Naaru Pranašas
Lytis Vyras
Rasė Draenei (seniau Eredaras)
Lygis ?? Bosas
Klasė Žynys (WoW); Šamanas (TCG)
Gyvybės 5,578,000
Mana 63,870
Narystė Aljansas, Exodaras
Pareigos Draenei vadovas
Vieta Exodaras, Šviesų skliautas
Būsena Gyvas
Artimieji Kil'jaedenas (buvęs geriausias draugas, dabar didžiausias priešas), Archimondas (buvęs Eredarų trejybės narys)

Velenas yra draenei vadovas nuo pat jų išskridimo iš Argus planetos 25 tūkst. metų prieš pirmą orkų invaziją į Azerotą. Kaip sako jo titulas, jam buvo suteikta pranašystės dovana, ir - padedamas šviesos - jis vedė savo tautą bėgant ir kaunantis prieš Deginantį Legioną, kuris pavergė eredarų padermę. Velenas užima aukščiausią padėtį tarp draenei ir yra didžiausias Kil'jaeden'o priešas (anksčiau buvo geriausias draugas).

Per Kil'jaedeno nugalėjimą prie Saulės šulinio (Sunwell) Velenas pavadina jį savo „broliu“: jie bent jau elgėsi vienas su kitu kaip su broliai; „Kil'jaedenas mylėjo Veleną kaip brolį, net dar artimiau: mylėjo jį beveik kaip kitą savo paties pusę“.

Biografija Redaguoti

Argus Redaguoti

Prieš 25 tūkst. metų eredarų rasė gyveno savo gimtojoje planetoje Argus lyg rojuje. Bet vieną dieną eredarų taika buvo surikdyta kai Sargeras, Pasaulių Naikintojas, pastebėjo jų pasiekimus. Vietoj Argo sunaikinimo jis nutarė pasitarti su eredarų lyderiais. Pristatęs save kaip geradarį, Sargeras pasiūlė transformuoti eredarus į dar galingesnių padarų rasę su tikslu suvienyti visas rases visatoje. Mainais į tai, jie tarnautų Sargerui kaip vieni tobuliausių jo burtininkų, plečiantys universalią jo sąjungą kiekviename pasaulyje, į kurį tik užklystų. Du iš eredarų triumvirato[1], Archimondas ir Kil'jaedenas, kartu su dviem trečdaliais eredarų populiacijos priėmė pasiūlymą. Tik vienas iš eredarų lyderiu - Velenas - suprato tikrąjį Sargero Deginančio Žygio (Burning Crusade) siaubingumą.

Velenas, priešingai nei Archimondas ir Kil'jaedenas, turėjo aiškiaregystės dovaną ir naaru K'ure suteikė jam viziją apie tikrąjį Sargero planą. Utopija, kurią jis žadėjo, tebuvo melas, ko Velenas ir bijojo. Vizijos pradžioje jis matė save eredarų pajėgų priešakyje, skleidžiant savo rasės dovanas nesuskaičiuojamiems pasauliams, kaip ir žadėjo Sargeras; po akimirkos jis pamatė tikrąją tiesą. Sargeras neketino nieko vienyti, jis ketino sulyginti ištisus pasaulius su žeme. Ir eredarai su naujomis galiomis taptų ne šviesos nešėjais, o man'ariais - suktais, piktavališkais savo šešėliais siekiančiais pasaulių sunaikinimo vardan Sargero Deginančio Žygio šlovės. Pasibaisėjęs, Velenas iš nevilties meldė tinkamo patarimo. Prieš jį pasirodė K'ure, nuramindamas Veleną, kad jo malda buvo išgirsta, ir nurodė jam surinkti pasekėjus ir užlipti ant aukščiausio Argo kalno per ilgiausią metų dieną. Velenui su pasekėjais vos pavyko pasprukti nuo naujai sukurto Deginančio Legiono. Nuo tada Kil'jaedenas prisiekė surasti ir nužudyti Veleną su jo tauta, net jei tai užtruktų tūkstantį metų.

Legionas vijosi ištremtuosius, arba, kaip jie tapo vėliau žinomi, draenei („Exiled Ones“), per visatą ištisus tūkstantmečius. Kai tik Kil'jaedenas priartėdavo, naaru suteikdavo Velenui naujų galių išsaugoti savo rasę. Po tūkstančių metų skrydžio Velenas su tauta pagaliau išvengė Legiono įsikūrę pasaulyje, kurį jie pavadino Draenoru.

Draenoras Redaguoti

Velenas su draenei buvo išgabenti iš Argus planetos kristaliniu laivu kurį orkai vėliau pavadino Oshu'gun (Dvasių Kalnu). Įsikūrus naujame pasaulyje draenei susidūrė su orkų klanais ir pradėjo prekiauti su jais; santykiai buvo nuoširdūs, bet nuošalūs ir dalykiški. Vėliau draenei pastatė Šatrato miestą (Shattrath) kaip savo naująją sostinę, o Velenas apsigyveno Karaboro šventykloje, rytiniame Šešėlių Mėnulio klano žemių pakraštyje.

Velenas besilankydamas Terokaro miške esančiame Telmoro miestelyje susitiko du orkus, kurie vėliau nulems Ordos likimą - Durotaną, Šalčio Vilkų klano valdovo įpėdinį ir Orgrimą Doomhammerį. Jie buvo aptikti puolami ogro, ir Telmoro sargų kapitonas, Veleno draugas Restalanas juos išgelbėjo. Vėlesnis pokalbis pietaujant su jais atskleidė dalį orkų paveldo ir pranašystę, susijusią su Pražūties Kūju (Doomhammer), kurį Ogrimas gaus po tėvo mirties. Pranašystė buvo apie tai, kaip atnešęs išsigelbėjimą, o po to pražūtį paskutiniajam iš Doomhammerių giminės Kūjis pereis vienam ne iš Juodųjų Uolų giminės, kuris turėdamas jį ves orkus į išsigelbėjimą.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki