FANDOM

Silvermoon City (adapt. Silvermūno Miestas), arba tiesiog Silvermūnas yra kraujo elfų sostinė, kuri yra šiaurės rytinėje Eversongo Miško dalyje, Quel'Thalas karalystėje. Kvapą gniaužianti kraujo elfų sostinė gali varžytis su nykštukų sostinę Ironfordžu dėl seniausios pasaulyje, vis dar stovinčios sostinės, vardo. Neseniai atstatyta, po žiauraus, blogojo Princo Arto armijos antpuolio, išlikusiose pastatuose gyvena didžioji Azerote likusi kraujo elfų dalis.

Silvermūnas šiandiena tarsi perskirtas į dvi dalis: rytinė dalis yra originalusis likęs miestas, vakarinė dalis buvo beveik visiškai sugriauta per Trečiąjį karą. Falkonvingo Aikštė, antrasis kraujo elfų miestas, vienintelė vakarinio Silvermūno dalis kuria dar tebevaldo kraujo elfai. Mirties Žymė, (takas kuriuo žygiavo Artas Menethilas ir jo numirėlių armija su užduotimi - prikelti Kel'Thuzadą, takas įsirėžęs per visą Eversongo Mišką) atskiriantis atstatytąjį Silvermūną nuo griuvėsių vakarinėje jo dalyje. Įdomu tai, kad Silvermūno griūvėsiuose nėra užsilikusių numirėlių, bet juose yra daug elfų kurie nesugebėjo suvaldyti savo priklausomybės nuo magijos ir tapo panašūs į numirėlius elfus kartu su sutrikusiais Arkane Sargais. Likęs dabartinis Silvermūnas, vistiek lieka didžiausiu Hordos miestu.

Istorija Redaguoti

Prieš tūkstančius metų, kilnieji elfai atvykę į Lordaeroną įkūrė Silvermūno miestą. Miestas buvo pastatytas iš baltojo akmens ir gyvų augalų, panašiu stiliumi kaip ir senųjų Kaldorei Imperijų. Mieste galima rasti garsiąsias Silvermūno Akademijas - Arkane Magijos mokymosi centrus ir Sunstriderių Rūmus - šie didingi rūmai yra karališkosios kilniųjų elfų šeimos namai. Silvermūno Taryba taip pat buvo įsikūrusi čia. Į šiaurę nuo Silvermūno yra sala, kurioje yra Saulės Šulinys.

Silvermūnas stovėjo tūkstantmečius. Antrojo Karo metu pats miestas nenukentėjo, dėka elfų magų pastangoms, kurie panaudojo Saulės Šulinio galias sukuriant magišką barjerą, kuris gaubė miestą ir apsaugojo jį nuo Hordos drakonų ugnies. Tačiau, Trečiame Kare Mirties Riteris Artas įvedė Rykštės Armiją į miestą, užpuldamas jį, norėdamas pasiekti Saulės Šulinį. Kilniųjų Elfų Karalius ir jo Taryba buvo nužudyti kaip ir didžioji populiacijos dalis. Tam tikrą laiką Rykštės pajėgos buvo užėmusios miestą, bet apleido išsekus miesto resursams.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki